Twee jaar MeetUp010 bracht mij

MeetUp010 twee jaar C7RsILLWkAEBU1b

Het is vandaag twee jaar geleden dat de eerste MeetUp010 werd georganiseerd. Iemand viel het op en iemand reageerde met een doodle. Hierboven de doodle en hieronder de eerste reacties.

Monique: … nieuwe vriendschappen, kennis&inspiratie, nog meer ❤ voor het onderwijs en meer waar ik nu niet op kom… Lang leve @Meetup010

Else-Marike: veel inspiratie!

Jurgen: (aan Else-Marike): ik kan me je enthousiasme op edcampNL in Zoetermeer nog herinneren!

Renske: inspiratie om @Meetup035 te organiseren!

Frans: Etentjes vooral, gezellige etentjes, maar ook contacten, nieuwe gezichten en nieuwe inzichten, en plezier en leren en een bredere horizon.

Noëlle: nu? Stress vanwege de MeetUp010 op 12 april! 😀

Ralf: Energie, vooral heel veel energie. En kennis, contacten, inzichten en energie of had ik dat al gezegd? O, en vriendschap. Op nieuwe plekken.

Erik: enthousiasme en hoop op vitaal leraarschap in Rotterdam. Niet klagen, maar zelf initiatief nemen. Inspirerende collega’s.

Noëlle: behalve die gezonde stress :)? Nieuwe mensen, plaatsen, kennis, ervaringen én gezelligheid en lekker eten!

Wat bracht het jou? We horen en delen het graag!

 

Een gedachte over “Twee jaar MeetUp010 bracht mij

Geef een reactie

